Поради як вибрати двигун
Зламався двигун? У вас є три варіанти:
Провести капітальний ремонт;
Придбати новий мотор;
Замовити контрактний двигун.
Вартість капремонту – у рази більша, ніж вартість контрактного двигуна. А новий мотор взагалі обійдеться в значну суму. Де купити б/в двигун для автомобіля Ви можете у будь-який зручний для Вас час.
Чому двигуни називають «контрактними»?
Раніше, коли серійний номер силового агрегату мав відповідати VIN авто, змінювати двигуни на автомобілях просто так було заборонено: для цієї спеціальної процедури був потрібний контракт. Але оскільки тепер ці вимоги знято, проводити заміну двигуна можна без обмежень. Але назва «контрактна» все-таки щільно закріпилася.
Але "контрактний" двигун - не означає нелегальний. Це справний силовий агрегат, який може продаватися з усім навісним обладнанням, або як голі стовпчики - тобто мотори з піддоном, блоком і його головкою, а також внутрішніми деталями.
Контрактні двигуни постачаються з розбирань, які розташовані у Європі. Туди потрапляють автомобілі після ДТП або утилізовані (наприклад, через невідповідність екологічним нормам). Усі автомобілі, які потрапляють на авторозбірки, дбайливо експлуатувалися, і навіть у тих, що потрапили в аварію, більшість систем справні та працюють.
Але «АвтоСтронг» на власних розбираннях все одно перевіряє стан усіх запчастин – від фар до двигунів, щоб упевнитись у їхній справній роботі. Тому ми надаємо гарантію на двигуни – 30 днів.
Поради, як правильно вибрати контрактний двигун
Купуєте двигун? Зверніть увагу на кількість інформації про нього: вибирайте відому компанію, знімає відео про роботу силових агрегатів, надає фотографії моторів. На YouTube-каналі «АвтоСтронг» ви можете переглянути розбирання різних двигунів - як бензинових, так і дизельних.
Далі при купівлі б/в двигуна потрібно звертати увагу на те, чи двигун митий. Якщо двигун не митий, то можна дізнатися про різні нюанси роботи силового агрегату: наприклад, якщо по його прокладках і сальниках текло масло, це продовжиться і після установки б/у мотора.
Навіть мийка не може змити весь бруд, тому звертайте увагу на поверхню під шківами і вузькими стиками на ребрах блоку: якщо бруд присутній, а в блоці її немає, значить двигун мили.